Waardering over Ling, J.T., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Para-MedischCentrum-Lelystad, Psychologie - Lelystad op 2 oktober 2018

9.8

Net als u, zocht ik dokter Ling hier op. Wat ik zag leek onrealistisch. Toch besloot ik naar dokter Ling toe te gaan. Al snel werd duidelijk dat de beoordelingen die u hier treft, allemaal terecht zijn. Dokter Ling heeft een buitengemiddelde kijk op psychologie. Hierdoor kan ik voor het eerst in mijn leven stellen dat ik daadwerkelijk geholpen ben door een psycholoog. Ik heb tools gekregen, waar ik de rest van mijn leven plezier van heb. En de problemen waar ik mee kwam? Een deel is opgelost. Maar het andere deel, daar heb ik een andere kijk op gekregen. En daarmee is dat ook opgelost.Ik ga mijn gesprekken met dokter Ling verschrikkelijk missen en kan hem van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ling, J.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.