Psycholoog Luxemburg-Boere, F. van

Psycholoog

Er zijn 2 waarderingen Waarderen

Waardering over Luxemburg-Boere, F. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologiepraktijk Femke van Luxemburg - Oudewater op 20 maart 2019

Psychische problemen

Femke is een hele vriendelijke warme vrouw. Ze is lekker direct. Ze stelt je gerust met gepaste humor en ze weet met de juiste vragen alles, wat je wil delen, uit je te krijgen. Ik ben een erg gesloten boek en nogal een kat uit de boom kijker die weinig tot niets voelt om dingen te delen met een "vreemde". Door Femke en haar werkwijze, voelde ik mij op mijn gemak en vertrouwd om deze met haar te delen.Ik ben bij haar geweest voor o.a. een aantal emdr therapieën. Ik was in het begin nogal sceptisch, maar ik ben onwijs geholpen met deze behandelwijze. Alsof er een zware last van mij af is en er weer ruimte in mijn hoofd is voor leuke dingen. Femke heeft mij handvatten gegeven waar ik iets mee kan. Ze heeft mij een nieuwe kijk gegeven op gebeurtenissen waardoor veel puzzelstukjes nu op hun plek zijn gevallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luxemburg-Boere, F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.