Waardering over Marle, J.A.C. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Aeffectivity therapy en coaching, voor online therapie - Amsterdam op 1 juni 2020

• N.v.t.

9.8
  • Burn-out

Vanaf de eerste sessie voelde ik me op m'n gemak bij Judith. Ze legde heel duidelijk uit wat de gang van zaken zou zijn. Door haar behandeling leerde ik inzien wat er precies met mij aan de hand was en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb geleerd hoe ik tot rust kan komen als het mis dreigt te gaan en situaties te herkennen waarbij ik weer te veel hooi op m'n vork dreig te nemen. Haar behandeling is bijzonder waardevol voor mij geweest. De behandeling is nu afgrond, maar het weten dat ik zonodig weer contact op kan nemen is een geruststellend gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marle, J.A.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.