Psycholoog Mechelse, L.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Mechelse, L.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Peptalk Psychologen Delft - Delft op 23 maart 2018

Depressie

Drie jaar geleden wilden ik niet meer leven,voelde niets meer.Gelukkig kon ik bij Lonneke terecht, kan ik nu zeggen. Door Lonneke zie ik het leven weer zitten, wat ik eigenlijk al meer dan 13 jaar niet meer had. Voelde mij heel erg alleen en was daardoor erg ziek geworden.Door te praten wat ik 40 jaar voor mij heb gehouden ging het steeds beter met mij. Lonneke was er echt voor mij. Ze luisterd goed naar je, geef je ook heel goed advies zodat je daar ook zelf aan kan werken. Jammer maar ben zo blij dat ik haar in mijn leven heb toe gelaten, anders was ik er zeker niet meer geweest. Door Lonneke voel ik weer leven in mij. Het is een schat een engel, mijn engel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mechelse, L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.