Psycholoog Mechelse, L.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Mechelse, L.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Peptalk Psychologen Delft - Delft op 17 maart 2017

Burn-out

Iedereen die op zoek is naar een kundige, professionele behandelaar zou ik Lonneke van harte aanbevelen. Ik heb de behandeling bij Lonneke als zeer prettig en waardevol ervaren. Mede dankzij haar voel ik mij weer "de oude". Zij heeft hierbij geholpen door op een betrokken manier de puzzelstukjes opnieuw in te passen, inzicht te geven, te ordenen en  tips en adviezen te geven die mij hebben geholpen om stap voor stap vooruit te gaan. Ik heb Lonneke ervaren als iemand die goed in staat is om echt verbinding te maken wat er voor zorgt dat je op een veilige manier tot de kern kan komen, de zaken waar het echt om gaat. Het vertrouwen dat zij uitstraalt is voor mij persoonlijk erg helpend geweest. Ze schroomt er tijdens de behandeling niet voor  om je een spiegel voor te houden, met respect en ondersteunend. De wijze waarop zij helpt bij zelfreflectie vond ik erg waardevol, dit geeft veel inzicht waarna je de keuze kan maken wat hier mee te gaan doen.  Ik ben Lonneke erg dankbaar voor de behandeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mechelse, L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.