Psycholoog Mechelse, L.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Mechelse, L.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Peptalk Psychologen Delft - Delft op 13 december 2016

Burn-out

Lonneke heeft mij erg geholpen om mijzelf weer op de been te krijgen. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, er was een fijne vertrouwensband. Zonder haar was ik niet zo snel op het punt beland als waar ik nu sta. De accommodatie tijdens mijn afspraken was niet ideaal,  er was bijv nog geen wachtruimte. De praktijk is nu aangepast. Soms moest ik wel een tweede navraag doen bij het maken van afspraken (opsturen van informatie bijv), te wijten aan de drukte denk ik. Ik heb dit niet als hinderlijk ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mechelse, L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.