Psycholoog Mechelse, L.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Mechelse, L.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Peptalk Psychologen Delft - Delft op 26 maart 2018

Angststoornissen

Na jaren verschillende therapieën geprobeerd te hebben ben ik op eigen initiatief bij Lonneke terecht gekomen. Ik vond het prettig dat ik al snel kon langskomen voor een intake. Mijn klachten zijn o.a. reële angstproblemen vanwege PDS en ADHD (met name concentratieproblemen en uitstelgedrag). Lonneke was voor mij de eerste therapeut die zorgde voor een integrale aanpak van mijn problemen en dat heeft mij erg goed geholpen. Ze is een sterke vrouw die duidelijk communiceert en weet van aanpakken. Elk consult hield ze me op de hoogte van het proces waardoor ik wist wat ik kon verwachten. Ik vond het een fijne en gelijkwaardige behandeling en heb deze psychologe daarom ook al aangeraden bij vrienden/kennissen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mechelse, L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.