Psycholoog Mechelse, L.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Mechelse, L.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Peptalk Psychologen Delft - Delft op 3 februari 2017

Psychische problemen

Was Lonneke maar veel eerder op mijn pad gekomen! Een hele lieve, kundige vrouw bij wie ik me direct op mijn gemak voelde.(en daar moet normaal heel wat voor gebeuren) Ik kwam voor angstklachten, maar al snel leidde Lonneke me tot de daadwerkelijke kern. Ze legt alles helder uit, waardoor je goed begrijpt waarom je op een bepaalde manier reageert. Ik voelde me voordat ik bij Lonneke kwam niet goed in mijn vel, maar na een aantal consults voel ik me dankzij haar een heel stuk lichter en begrijp ik waar dingen vandaan komen. Ik heb weer vertrouwen in dat ik het kan, en weet dat ik altijd weer terug kan keren indien nodig. Ik ben Lonneke zeer dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mechelse, L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.