Psycholoog Mertens, M.C.

Psycholoog

26 resultaten voor je selectie:

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk SGE De Akkers, Psychologen - Eindhoven

9 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne therapeut, ze heeft mij geholpen om veel dingen bij mijzelf te ontdekken tijdens een moeilijke periode.

9.2

22 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De therapie heb ik als zeer waardevol ervaren. Bepaalde zaken (trauma's) moest goed aangepakt worden en dr. M. Mertens was hier zeker de geschikte persoon voor. Ze gaf me de ruimte, maar zette ook...

8.5
Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk SGE Meerhoven, Psychologen - Eindhoven

13 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mv. Dr. Mertens is een fijne bekwame vrouw met een goed inlevingsvermogen. Ze geeft goede adviezen en geeft je een andere kijk op dingen en stof tot nadenken. De EMDR heeft bij mijn de scherpe...

9.7

26 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Marlies Mertens heeft mij geholpen om door een moeilijke periode te komen. Hoewel het in het begin moeilijk was om contact te maken, heeft Marlies mij nooit opgegeven en op wellicht "onorthodoxe"...

24 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig contact, manier van hulpverlenen sluit erg goed bij mij aan. Doortastend op een prettige manier in afstemming op de cliënt.

6 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer positieve ervaring. Mevr. Mertens heeft mij geleerd om, door veranderde omstandigheden (amputatie linker been), niet te blijven vergelijken met hoe het was.

8.7

16 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mevr is kordaat en communiceert open. Dat nodigt mij uit om ook open te praten.

9.3

6 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Marlies Mertens heeft mijn verwachtingen geheel overtroffen. Zij heeft een heel prettige en ontspannen sfeer weten te creëren, waardoor het niet moeilijk is om haar volledig te vertrouwen. De EMDR...

11 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel prettig ontspannen en persoonlijk

11 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mevrouw Mertens is heel begripvol en eerlijk. Ze wekt een vertrouwend gevoel en laat zien dat ze er echt voor je is en wil helpen.

9.7

11 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De gesprekken en contacten, welke ik met mevrouw Mertens (Marlies) heb geyhad, hebben mij veel inzicht gegeven in mijn functioneren en tevens heeft de EMDR behandeling mij geholpen bij het verwerken...

7 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Maakt duidelijke analyse. Heeft echt dat extra zetje gegeven om zelf veranderingen door te voeren.

13 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bij Marlies gekomen voor EMDR na een traumatische ervaring. Marlies schepte vertrouwen, liet me zijn, was er om me te begeleiden en kon me erg goed een spiegel voorhouden. De sessies waren...

9.5

10 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mw. Mertens is een heel prettig innemende vakvrouw welke erg goed luistert en je het gevoel geeft dat alles mag zijn. Ze houdt ook de spiegel goed voor zodat je zelf aan bepaalde antwoorden komt.

8.7

7 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

prettige psycholoog

7.8

25 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Als een stuiterende gestreste bal zonder enige rust binnengekomen. Na 4 maanden kan ik weer rustig nadenken, relativeren en van het leven genieten.

9.2

1 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goede psycholoog, neemt de tijd, luistert goed en is eerlijk en open in hoe ze over je toestandsbeeld denkt. Veel aan gehad, zeker een aanrader.

9.3

28 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het contact met Marlies erg fijn. Ze begreep goed waar ik aan wilde werken. Ze legde uit welke mogelijkheden er waren om het probleem aan te pakken en gaf daarbij onderbouwd aan waarom een...

8.2

26 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voelde me meteen op mijn gemak bij Marlies en ze neemt alle tijd voor je. Mijn gevoel van eigenwaarde is een stuk beter geworden en gelukkig sta ik ook weer positiever in het leven.

12 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Na afronding van het traject wat met name gericht was op traumaverwerking en eigenwaarde voel ik me weer in balans en sterk in mijn schoenen. Ik heb zelf een doorverwijzing naar intensievere therapie...

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 20 waarderingen.