Psycholoog Nabi, R.R.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Nabi, R.R., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Rita Nabi - Zoetermeer op 13 maart 2017

Ik heb mij bij haar heel veilig gevoeld tijden de gesprekken. Alles werd vaak herhaald zodat je het goed tot je kon nemen. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik veroordeeld werd om wat ik zei of mee gemaakt heb. Ze hielp mij de goede handvatten te geven om voor mij zelf te zorgen.Het is een fijne rustige vrouw die waar nodig je corrigeerd en je je keuzens laat inzien en je daar dan ook weer in steunt. En dit alles terwijl ik bij haar kwam met meerdere best heftige problemen en nergens meer voor open stond heeft ze mij uitstekend geholpen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nabi, R.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.