Psycholoog Nesse, C.J.

Geslacht
Man
Er zijn 43 waarderingen Waarderen

43 resultaten voor je selectie:

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk Nesse - Groningen

9 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer goed behandeld en geholpen, omdat dhr. Nesse kalm en rustig gesprekken met mij voerde durfde ik mij al snel volledig open te stellen. Ik kreeg direct het gevoel gehoord en begrepen te...

17 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voelde mij gehoord en serieus genomen en heb mij altijd op de afspraken verheugd. Ik had altijd het gevoel dat ik goed werd geholpen. Ik had mij wel betere uitleg van bepaalde oefeningen gewenst...

23 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij praktijk Nesse wordt je open ontvangen in een rustige omgeving in de binnenstad. De gesprekken die worden gevoerd zijn gericht op de persoon en heb ik als positief ervaren. De sfeer is fijn, en...

2 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de hulp van Cor. Hij heeft mij een spiegel voor gehouden zodat ik naar mezelf moest kijken. Wat kan ik zelf doen om deze situatie te veranderen. Mede door hem ben ik mezelf...

8.7

29 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Veel aan de hulp gehad, vooral op momenten waarop het echt nodig was. Werd snel en fijn geholpen, het contact verliep altijd goed, ik had het gevoel dat er echt naar mij werd geluisterd en gezocht...

4 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Cor heeft goed geluisterd en de behandeling aangepast op mijn specifieke situatie en daar hebben we resultaat mee geboekt. ik heb hierdoor weer grip gekregen op mijn leven

22 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na een lang traject zoeken naar de juiste behandelaar en juiste methode, kwam ik bij Cor. Hij heeft me erg goed en effectief geholpen. De balans tussen persoonlijk en professioneel is prettig. Hij...

8.3

7 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na de gesprekken met Cor had ik altijd het idee dat het wel goed zou komen. Erg fijne gespreken gehad over de dingen waar ik tegenaan liep en wat ik daarmee kon doen. Tijdens de behandeling heb ik...

8.5

14 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Cor is een enorm professionele en vriendelijke man. Hij heeft me duidelijke en concrete tips gegeven.

3 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg tevreden over de behandeling. Cor denkt goed met je mee en sluit aan bij je behoeften.

9.3

20 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Cor heeft mij afgelopen jaar geholpen met mijn rij-angst (en met andere angsten over het algemeen). Hij gaf me net dat duwtje in de rug dat ik nodig had om bepaalde stapjes te maken. Wat ik heel fijn...

9.2

17 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel blij met de gesprekken die ik heb gehad met Cor Nesse. Het begon voor mij met zoeken naar wat me dwarszit en hoe ik dat het best kan aanpakken. Met de hulp van Cor doe ik het nu zelf,...

9.3

10 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Cor Nesse is een fijne luisteraar, kan rust overbrengen en geeft je vertrouwen dat je het kan. Naast de sessies geeft hij ook instructies mee, tips voor apps of boeken om te lezen/gebruiken.

4 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

In eerste instantie kwam ik bij Cor voor de paniekaanvallen die ik had. Al vrij snel waren deze over maar kwamen hier enorme moodswings voor in de plaats. Doordat er tijdens de behandel periode veel...

7.8

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, behandeling op maat, werd goed naar mij geluisterd. Helaas op drie verschillende locaties behandeling gehad, maar daardoor wel eerder geholpen. Nu wel 1 vaste locatie!

15 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het traject liep geleidelijk en vloeiend. Eerst kreeg in inhoudelijke kennis en met deze tools samen met de behandelaar de behandeling aangegaan. Ervaarde de aantal sessies in het begin als beperkt,...

9.7

23 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed geluisterd en meegedacht. Er is geen oordeel/ mening. Goede vragen worden gesteld, die maken dat je wilt nadenken. De ruimte in de huisartsenpraktijk komt wat huisarts-achtig over.

8.7

17 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne manier van behandelen waarbij ook dingen uit eigen ervaringen worden meegenomen. Hierdoor kreeg ik een fijn gevoel dat ik niet de enige persoon ben in de kamer die tegen dingen aan (kan) loopt....

17 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de hulp die mij is geboden. Ik heb meer inzicht in mijn "aandoening" en ik weet nu hoe ik er mee om moet/kan gaan.

8.8

15 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijne gesprekken en veel verschillende methodes aangeleerd om met onzekerheden om te gaan

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 43 waarderingen.