Psycholoog Nuismer-Schintz, A.W.M.

Psycholoog

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Nuismer-Schintz, A.W.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologiepraktijk de Kanaalstreek - Stadskanaal op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Annet is een heel fijne psycholoog, die ook goed oog heeft voor de situatie en de behoeftes. De behandeling wordt prima afgestemd op je persoonlijke situatie. Door haar schat aan ervaring kan ze dingen erg goed inschatten. Ik heb persoonlijk heel veel baat gehad bij haar aanpak en ben ook zeer tevreden met het resultaat. Uiteraard ben je zelf degene die progressie moet boeken, maar de handvatten die ik van Annet heb gekregen tijdens de sessies, hebben me daar heel goed bij geholpen. Ik kan het daardoor iedereen aanraden die in een soortgelijke situatie zit als waar ik in zat, of elke andere situatie die daar om vraagt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nuismer-Schintz, A.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.