Waardering over Olij, R.J.B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologiepraktijk Olij - Den Haag op 3 oktober 2018

• Depressie

Vanwege aanhoudende depressieve klachten werd mij geadviseerd om EMDR te gaan doen. Via mijn huisarts kwam ik terecht bij Psychologiepraktijk Rob Olij. De EMDR sessies hebben voor mij iedere keer heel snel een positief effect gehad en dit komt mijns inziens voor een belangrijk deel door de manier waarop hij vragen stelde; Rob heb ik ervaren als een intelligente, breed ontwikkelde, zeer betrokken therapeut. Hij communiceert transparant, staat open voor feedback en hij is in staat tot zelfreflectie. Menig therapeut kan daar een voorbeeld aan nemen! Waar ik hem ontzettend dankbaar voor ben is dat hij laat zich niet heeft laten misleiden door mijn (onbewuste) pogingen om diepliggende pijn te vermijden. Hij wist tijdens de sessies mij weer op het spoor te krijgen en te houden. Hierdoor heb ik een groot trauma uit mijn jeugd eindelijk goed kunnen verwerken. Voor het eerst van mijn leven voel ik hoe het is om op mijn eigen benen te staan, bewuste keuzes te maken die voor mij goed voelen. Naast het stuk verwerking heb ik van Rob handvatten aangereikt gekregen waar ik altijd op terug kan vallen. Ik kijk alleen maar positief terug op onze samenwerking!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Olij, R.J.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.