Waardering over Oomen, L.C.P., GGZ Mindfit, Basis GGZ, Kring Arnhem - Arnhem op 23 oktober 2020

• Burn-out

Louki voldoet totaal niet aan het klassieke stereotype van een psycholoog, en dat op de beste manier. Waar ik vooraf bang was voor wederom een behandelaar die de checklist volgt en uit het boek opleest wat de oplossing is luistert Louki daadwerkelijk naar je problemen en geeft haar eerlijke visie hierop. Louki helpt je jezelf helpen want jij kent jezelf het best. Ze zorgt ervoor dat je eerlijk leert kijken naar jezelf en je problemen en weet door middel van sterke metaforen, persoonlijk en actuele voorbeelden en een gezonde dosis humor draagvlak te creëren om dit ook vol te houden. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik weer met opgeheven hoofd en een gezonde dosis zelfwaardering de wereld aan durf, en dat is iets wat ik al niet meer voor mogelijk had gehouden voor mijn behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oomen, L.C.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.