Waardering over Otten, S.M.A. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Gezondheidscentrum De Brug, Psychologenpraktijk - Leiden op 8 februari 2013

5.0

Mevrouw suggereerde dat mijn man een psychiatrische aandoening zou hebben. Toen ik daar van overstuur raakte bagatelliseerde ze dat. Over hoe ik dat ervaren heb, was geen communicatie mogelijk. Ze heeft me ook niet tijdig doorverwezen naar andere hulpverleners. Haar mengsel van enerzijds warmte (een knuffel bij het afscheid) en anderzijds niet reageren op noodkreten, was erg verwarrend. In overleg met haar ben ik met medicatie gestopt in een heel heftige periode, achteraf gezien een heel ongelukkig moment. Mevrouw heeft geen ondersteunende medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Otten, S.M.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.