Waardering over Pliska, I., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Amici Zorgt Heerhugowaard - Heerhugowaard op 9 november 2017

9.7
  • Angststoornissen

Indira Pliska kan heel snel analyseren. Haalt de kern uit je verhaal en weet kort en zeer duidelijk aan te geven wat de knelpunten zijn. Ze geeft hele concrete adviezen die zeer toegespitst waren om mijn situatie. Ik heb heel veel handreikingen van haar gehad waardoor de problematiek waar ik mee zat behapbaar werd en waardoor ik er beter mee om kon gaan. Ook met EMDR hele goede ervaringen met haar gehad. De hulp die ik van haar heb gehad is van blijvende waarde geweest voor elke dag in mijn leven. Zeer vriendelijk, invoelend maar ook heel oplossingsgericht. De vele adviezen hebben mij zeer geholpen. Na gesprekken met haar heb ik geen enkele paniekaanval meer gehad. Ik ben dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pliska, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.