Waardering over Ploeg, G.B.M. van der, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk Gé van der Ploeg - Schiedam op 7 november 2014

• Persoonlijkheidsstoornissen

Dhr .Ge van der Ploeg was voor mij het antwoord op mijn zoektocht hoe ik nog beter met PTSS om kon gaan.Bij het RIAGG was ik uitbehandeld maar hij wist met zijn aanpak die voor mij zeer aangenaam was ,vertrouwen terug te brengen in het leven ,in mijn kunnen ,de kijk op mannen te veranderen en inzicht te geven hoe ik nog stabieler kon worden met PTSS .Kenmerkend is zijn ontspannen aanpak ,zijn humor maar ook zijn doortastendheid wat bij je past als persoontje.Hij is op mij zeer professioneel overgekomen maar ook zeer confronterend.Als je echt wil groeien en wilt leren omgaan met je situaties ,kan ik je geen betere psycholoog aanbevelen ! Bedankt lieve Ge !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ploeg, G.B.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.