Waardering over Roskam, R.V., GGZ Pro Persona, regio Ede, Volwassenen - Ede op 28 februari 2019

8.5
  • Posttraumatische stressstoornissen

Toen ik me heb laten doorverwijzen naar Pro Persona was dat echt een groot verschil in wat ik voorheen had meegemaakt binnen de GGZ.  De communicatie was ten eerste heel transparant. In plaats van over mij, werd er mét mij overlegd. Het dossier stond open voor mij om te lezen waardoor we regelmatig konden checken of we nog steeds op één lijn zaten.  Iedere week moest ik de ROM meting invullen waardoor ik ook concreet kon zien hoeveel voor- of achteruitgang ik maakte. Dat maakte het behandelen heel doelgericht en concreet. Erg fijn.  Tussen de sessies door was Ronald ook vlot te bereiken. De behandeling zelf was erg zwaar, maar het was het meer dan waard om te doen. Mijn vorige psycholoog zei tegen me dat ik geen trauma behandeling zou aankunnen.  Ik ben ontzettend blij dat ik toch het tegendeel heb kunnen bewijzen. Maar zonder een psycholoog die wél in me geloofde was me dat denk ik niet gelukt. Doordat Ronald niet terughoudend was maar me bleef motiveren om door te gaan, hoeveel ik ook aan het vermijden was, begon ik steeds meer effect te merken. Al met al ben ik enorm tevreden over de behandeling én de behandelaar. Ik zou het zeker aanraden!

Reactie van/namens GGZ Pro Persona, regio Ede, Volwassenen - Ede

Hartelijke dank voor uw mooie waardering, we zullen dit zeker aan de heer Roskam doorgeven.
Goed te lezen dat u tevreden bent over de behandeling en behandelaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roskam, R.V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.