Waardering over Schie, H.J.M. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Soekja, locatie Havelte - Havelte op 14 maart 2019

• Posttraumatische stressstoornissen

Psycholoog van Schie is zeer betrokken, en geeft feedback die past bij de zorgvraag. Ook blijft zij zelf open voor het onderzoeken van nieuwe methoden van aanpak en verdieping, reist de hele wereld over om aan allerlei seminars deel te nemen en schrijft ook boeken. Zo blijft de behandeling zelf niet alleen gebaseerd op jarenlange, intensieve ervaring met clienten, maar ook op vernieuwende methoden van aanpak. Ik raad Psycholoog van Schie echt van harte aan. Zij begleidt mij al enige jaren in een zeer ernstige en langdurig aanhoudende crisis en helpt mij om de zaken vanuit verschillende perspectieven te aanschouwen, wat ook koppelt aan andere gevoelservaringen van de problematiek en daarmee verwerking. Daar zou ik zonder haar begleiding zelf nooit zo doorheen kunnen werken. Petje af! Een psycholoog die niet alleen maar psycholoog is, maar ook een krachtige, gevoelige vrouw met heel erg veel ervaring, wijsheid, compassie, diepgang en een directe, effectieve en gevarieerde aanpak. Ze gaat echt met je aan de slag op een manier die bij jou past. Zowel de Groningen als de Havelte setting is fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schie, H.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.