Waardering over Sonsbeek, A.M.S. van, GGZ Indigo in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel op 18 juni 2016

9.8
  • Psychische problemen

Na al langere tijd rond te hebben gelopen met PTSS zonder dit zelf door te hebben gehad via de huisarts te recht gekomen bij Indigo. Maartje heeft mij vanaf het begin begeleid en mij geholpen mijzelf weer te erkennen. Door simpele voorbeelden kreeg ik inzicht en kan ik de handvaten nu nog steeds toepassen op het moment dat ik deze nodig heb. Ik vond het erg moeilijk om over mijn verleden te praten maar Maartje stelde mij zo op mijn gemak dat ik mijzelf heb verbaasd. Al ruim 6 maanden geleden gestopt met de therapie maar nog steeds hartelijk dank Maartje.

Reactie van/namens Psycholoog Sonsbeek, A.M.S. van - Tiel

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet,
Marlies Hiemstra
Indigo Service Organisatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonsbeek, A.M.S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.