Waardering over Steeg-Bakker, S. van de, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Silver Psychologie Tilburg, locatie Sint Josephstraat - Tilburg op 7 februari 2019

8.7
  • Psychische stoornissen

Ik heb een intensief behandeltraject gevolgt bij mw. S. Bakker. Het behandelcontact was naar mijn mening goed, duidelijk en prettig. Mw. Bakker luistert zorgvuldig doch kritisch, is zowel steunend als leidend en is goed in staat om je belangrijke inzichten te geven en je te ondersteunen in je ontwikkeling binnen de behandeling. Hoewel alles valt of staat met de klik die je hebt met een behandelaar en het feit dat dit heel persoonlijk is, zou ik mw Bakker aanbevelen wanneer je een gedegen professional zoekt voor (trauma)behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steeg-Bakker, S. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.