Waardering over Vemer, B.W.E., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Aeffectivity therapy en coaching, voor online therapie - Amsterdam op 15 januari 2017

8.7
  • Eetstoornissen

Ik heb mij altijd zeer op mijn gemak gevoeld bij Bart. Ik kwam langs in zijn praktijk en heb de sessies face to face gehad gedurende 2/5 jaar. Bart heeft een luisterd oor en is erg betrokken, vraagt vaak op de juiste momenten de juiste vragen. Dit maakte dat ik ging nadenken na afloop zodat ik voor de volgende afspraak een stap verder was in mijn proces. Hij heeft mij de juiste weg ingeleid maar mijzelf laten werken naar het resultaat. Sinds een week ben ik uitbehandeld en kan ik met trots terug kijken op wat ik heb bereikt. Dankjewel Bart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vemer, B.W.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.