Waardering over Vemer, B.W.E., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Aeffectivity therapy en coaching, voor online therapie - Amsterdam op 14 november 2019

• Angststoornissen

Laat ik direct met de deur in huis vallen: wat een top psycholoog! Bart heeft een prettige, rustige en open uitstraling. Ik had direct een klik met hem en voelde me veilig. Tijdens ons eerste gesprek heb ik al direct dingen verteld waar ik eerst nog twijfels over had of ik dat überhaupt wel wilde delen met mijn psycholoog. Omdat er snel een vertrouwensband ontstond was er volledige transparantie en hebben we de problematiek kunnen doorgronden en aanpakken. We hebben dan ook een super resultaat bereikt en ik loop met meer zelfwaardering, zelfvertrouwen, bewuster en onbevreesder door het leven. En ja dat voelt heerlijk. Ik wil Bart daarom nogmaals meermaals hartelijk danken voor zijn aandacht, begeleiding en luisterend oor. @Bart: super bedankt voor je hulp, het was me een genoegen. Chao

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vemer, B.W.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.