Psycholoog Vemer, B.W.E.

Psycholoog

Waardering over Vemer, B.W.E., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Aeffectivity therapy en coaching, voor online therapie - Amsterdam op 9 december 2018

Depressie

Toen ik een aantal maanden geleden eindelijk inzag dat ik er zó doorheen zat dat ik het zelf niet meer kon oplossen en besloot om hulp te zoeken, was ik in eerste instantie toch nog wat huiverig voor een therapeut. Het stereotypebeeld van een zweverig persoon met vage vragen doemde voor mij op. Hoe anders was het toen ik bij Bart kwam. Door zijn ontspannen en nuchtere houding voelde ik me direct op mijn gemak en gerustgesteld. Hij stelde voor om zowel persoonlijke gesprekken te voeren, als online modules om zelf mee te werken, wat voor mij erg prettig was. De mogelijkheid om via video-verbinding met Bart te spreken vond ik ook heel fijn, omdat je moeilijke gesprekken dan in je eigen omgeving kan voeren. Na die gesprekken voelde het alsof er een last van mijn schouders af was gevallen. Bart leerde mij - zonder belerende houding of zweverigheid - inzicht te krijgen in wie ik ben, waarom ik dingen op een bepaalde manier doe en mijn problemen aan te pakken; om weer wat perspectief terug te krijgen. Hij is kundig en praktisch ingesteld, maar ook betrokken, meevoelend, humoristisch en weet op het juiste moment net dat duwtje in de rug te geven. Ik zou hem dan ook absoluut aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vemer, B.W.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.