Waardering over Vemer, B.W.E., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Aeffectivity therapy en coaching, voor online therapie - Amsterdam op 7 augustus 2020

9.8
  • Psychische problemen

We hebben Bart Vemer leren kennen als een professionele en zeer betrokken psycholoog. Hij heeft onze tienerzoon doortastend geholpen te leren omgaan met zijn dwanggedachten. Bart heeft hem geleerd de dwanggedachten hanteerbaar te maken en situaties te herkennen waarin dwangklachten op de loer liggen. Maar nog belangrijker, door de hulp van Bart zijn de klachten aanzienlijk afgenomen waardoor onze zoon zichtbaar opbloeit. Bart is invoelend, relativerend, motiverend, streng waar nodig en ontwapenend vrolijk. Wij zijn erg gelukkig met het traject en bevelen Bart dan ook van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vemer, B.W.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.