Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Ven, R.P.F.M. van de, GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg op 29 oktober 2019

De afgelopen jaren begeleid bij het dagelijks leven. Altijd net even dat steuntje in de rug gehad doormidden van een luisterend oor en goede adviezen om weer verder te kunnen. Altijd het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd. Er werd meegedacht over therapieën waar ik baat bij zou kunnen hebben zoals EMDR en cognitieve gedragstherapie, waar ik ook zeker wat aan heb gehad. Pas toen ik ook het gevoel had dat het me zonder therapie ook zou lukken is mijn behandeling pas afgerond. Hierdoor wederom het gevoel gekregen dat er echt naar mij werd gekeken wat mij een heel goed gevoel geeft voor de toekomst. Soms wel lastig dat het rooster vaak werd aangepast waardoor de dagen dat ze in Tilburg werkte vaak veranderden. Hierdoor moest ik soms met werk puzzelen om een andere dag tijd te hebben voor onze afspraak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ven, R.P.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.