Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Ven, R.P.F.M. van de, GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg op 5 februari 2017

Blaasontsteking

Een goede anemese met een luisterd oor. Precies waar je voor komt en een duidelijke aanpak.Zeer tevreden , ik stond er helemaal blanco in , maar stond er wel open voor.Iets met trauma , raad het een ieder aan .

Reactie van/namens Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de - Tilburg

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite genomen heeft een waardering achter te laten! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee.
Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet,

Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ven, R.P.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.