Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Ven, R.P.F.M. van de, GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg op 30 oktober 2017

Posttraumatische stressstoornissen

Mevrouw van de Ven heeft mij in een korte tijd echt super goed geholpen. Ik heb bij haar de EDMR therapie gevolgd en dat heeft mij echt goed geholpen. Ik ben niet meer zo bang en sta een stuk gelukkiger in het leven. Ik kon altijd bij haar terecht, ook al hadden we geen afspraak, dan mocht ik altijd bellen. Ik ben echt blij met mijn behandeling bij haar! Ik voelde me op me gemak en dat is in een behandeling met een psycholoog zeer belangrijk.

Reactie van/namens Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de - Tilburg

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met mevr. van de Ven een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. Het is mooi om te lezen dat de behandelaar goed paste bij u. We sturen uw reactie naar haar door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ven, R.P.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.