Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Ven, R.P.F.M. van de, GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg op 15 maart 2017

Na een tijdje op de wachtlijst te hebben gestaan, kwam ik bij mevrouw van de Ven terecht. Het was het wachten waard, want ik heb de behandeling in samenwerking met mevrouw van de Ven als prettig ervaren! Het is fijn dat het een mensenmens is, die open, betrouwbaar en integer is.

Reactie van/namens Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de - Tilburg

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering! Wat fijn om te horen dat u het wachten de moeite waard vond en dat u samen met mevrouw van de Ven een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar haar door.
Mocht het wachten nou erg lang geduurd hebben of als u nog andere opmerkingen of tips hebt ten behoeve van de zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Sarah Prins
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ven, R.P.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.