Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Ven, R.P.F.M. van de, GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg op 3 december 2018

Rowena is een heel fijn persoon, je wordt echt gehoord en ze weet de juiste dingen te vragen. Ik heb veel van haar geleerd en vond het altijd heel fijn met haar gesproken te hebben. Je gaat met een heel fijn gevoel weg, ze biedt je écht een luisterend oor en gaat hiermee aan de slag om jou 'tools' voor te stellen waarmee je zelf kan ervaren wat voor jou het beste werkt. Heel fijn!

Reactie van/namens Psycholoog Ven, R.P.F.M. van de - Tilburg

Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Rowena een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar hem door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ven, R.P.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.