Waardering over Willems, A.P., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 12 december 2020

9.3
  • Spijsverteringsaandoeningen

Fijne zorgverlener waar ik veel steun en begrip van heb gehad. Door slokdarmproblemen was ik in een moeilijke periode terecht gekomen omdat ik op medische voeding was aangewezen. Ik kon dat heel moeilijk een plek geven. Bij haar voelde ik me gezien en gehoord. Ze kwam vooral met practische voorbeelden waardoor dingen voor mij duidelijk werden en wat er voor heeft gezorgd dat ik nu makkelijker met mijn probleem kan omgaan. Ik vind Mevr Willems een warm en deskundig persoon die er echt voor je is en bij wie ik me snel op mijn gemak voelde. Ik ben blij dat ik uiteindelijk bij haar terecht ben gekomen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door mw. Willems. Ik stuur uw reactie graag naar haar door en wens u het allerbeste voor de toekomst.

Karel, afd. communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willems, A.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.