Waardering over Wreede, J. de, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk West - Utrecht op 11 februari 2013

8.2

Ik ben twee maal in behandeling geweest bij Joghem en heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Joghem gaf zelfhulpboeken op om thuis te lezen en te oefenen. Hij nam in onze gesprekken mijn ervaringen als uitgangspunt en luisterde goed. Hij analyseerde moeilijke situaties en hoe ik daarmee omga samen met mij, en heeft me geholpen de tools om er beter mee om te gaan, eigen te maken. Aan het eind van de behandeling hebben we mijn behandelvraag bekeken en geevalueerd hoe het nu gaat (heel wat beter). Deze afsluiting vind ik erg positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wreede, J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.