Waardering over Begic, S., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Begic, psychotherapie, relatietherapie en coaching - Rijswijk op 9 november 2017

• Persoonlijkheidsstoornissen

De psycholoog is zeer deskundig en weet wat ze doet. Ze geeft je een goed gevoel over jezelf en geeft goede adviezen. Wat ik vooral fijn vind is dat ze luistert en warm is. Dat zorgt ervoor dat ik open kan zijn over voor mij zeer moeilijke en schaamtevolle zaken. Ik heb helaas iets te veel meegemaakt en liep steeds vast.Ze kan ook goed uitleg geven en snel een analyse maken. Dan is het gelijk duidelijk wat er speelt. Ik zou haar ook aanraden voor mensen die in de zorg werken. Suzana ziet je en hoort je en dat merk je. Ik heb ook andere hulpverleners gehad maar had daarmee een ander contact, afstandelijker of zo. Ze leeft oprecht met je mee. Ik hoop binnenkort de behandeling te kunnen afsluiten, maar zal als er iets is zeker contact opnemen. Wat ik ook een grote plus vind is dat ze goed bereikbaar is. Als ze in gesprek zit mailt ze altijd of belt. Kortom, ik zou haar zeer aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Begic, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.