Psychotherapeut Betten, I.

Psychotherapeut

Waardering over Betten, I., GGZ Indigo in Den Haag, locatie Zonneoord - Den Haag op 25 oktober 2016

Ik ben tevreden over de werkwijze van mevrouw Betten. Zij kan goed luisteren, is duidelijk en sluit elke behandeling positief af. Ik heb een hoop geleerd in een korte tijd. Voorlopig kan ik nu zelf met de geleerde handvaten en creatieve middelen verder aan de slag.

Reactie van/namens Psychotherapeut Betten, I. - Den Haag

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering! We sturen uw reactie door naar uw behandelaar, Ingrid Betten. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Hartelijke groet,
Lidwien van der Linden
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Betten, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.