Psychotherapeut Cuba, L.B.

Psychotherapeut

Waardering over Cuba, L.B., GGZ Altrecht Persoonlijkheidsstoornissen Utrecht Polikliniek - Utrecht op 30 januari 2019

Voor mijn gevoel ben ik slechter uit deze therapie gekomen. Het voelde als een eenzijdig en ongelijkwaardig contact. Ik kreeg niet het idee dat ze aansluiting zocht bij mijn problematiek. Niets gaat in overleg. Toen de therapie stopte lag het aan mij en leek deze therapeut blind te zijn voor haar eigen aandeel. Ze zal het vast goed bedoeld hebben maar deze therapeut heeft mijn vertrouwen meer beschadigd dan geheeld. Ik kreeg Bij deze therapeut sterk de indruk alsof ze een typetje deed. Ze kwam niet authentiek en betrouwbaar op mij over. Zoek je een therapeut voor gemiddelde problematiek dan zal ze vast goed zijn. Maar voor zware traumatische ervaringen zou ik je haar afraden. Ik ben jaren van mijn leven kwijt zonder positief resultaat. Slechtste ervaring ooit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cuba, L.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.