Psychotherapeut Kamp-Verbeij, M.L. van de

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Cognitieve gedragstherapie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kamp-Verbeij, M.L. van de, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor Psychotherapie en Coaching - Zeist op 17 april 2012

Ik ben uitermate tevreden. Marie-Lotte is zeer prettig in haar gesprekken, met combinatie van luisteren en vragen stellen. In eerste instantie kwam ik voor psychotherapie ivm een stukgelopen relatie met een partner met PTSS en andere trauma's. Ik voelde me erg op mn gemak terwijl ik me absoluut niet goed voelde. Vanwege de prettige en nuttige contactmomenten ben ik later teruggekeerd voor twee andere thema's. Inmiddels is ook dit afgerond maar als ik weer ergens hulp bij nodig heb, keer ik zeker terug bij Marie-Lotte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kamp-Verbeij, M.L. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.