Psychotherapeut Kraft, A.R.

Psychotherapeut

Geslacht
Vrouw
Er zijn 5 waarderingen Waarderen

Waardering over Kraft, A.R., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychotherapiepraktijk Kraft - Amsterdam op 20 januari 2020

Mevrouw Kraft is m.i. een goede psychologe. Haar handelswijze wijkt inderdaad af van wat ik gewend ben van andere psychologen en heeft een confronterend karakter a.g.v. het herhaaldelijk stellen van dezelfde vragen. Daarnaast benoemd mevrouw Kraft emoties die afwijken van wat 'normaal' is, door het ook echt zo te noemen. Dit kan men als vervelend ervaren, echter interpreteer ik dit als triggeren om na te denken over wat wel normaal is en patronen in mijn dagelijks handelen te herkennen. Zodoende accepteer en omarm ik deze handelswijze. Daarnaast helpt dit mij echt verder en leer ik dat bepaalde gevoelens normaal zijn en bepaalde patronen aangeleerd zijn en niet meer werken. Kortom, een prima psychologe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraft, A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.