Psychotherapeut Zeeuw, M. de

Psychotherapeut

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Zeeuw, M. de, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk De Spreekkamer - Rotterdam op 11 januari 2018

Uitermate kort gesprek. Onprettige, drammerige manier van vragen, waarna mij werd medegedeeld dat ik maar naar de concurrent moest gaan. Ook geen voorstel om me te verwijzen naar één van haar collega's (12 stuks notabene!). Niets. Mevrouw had er blijkbaar weinig zin in. Stond ik daar na een kwartier al weer buiten. Ook op de website geen prijsinformatie, geen duidelijke patienteninfo. Zonde van mijn tijd dit. Ik beveel deze therapeute en deze praktijk niet aan.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen voor het achterlaten van deze beoordeling. We vinden het vervelend voor u dat u geen positieve ervaring hebt gehad bij onze collega in Rotterdam.

Wij nemen klachten zeer serieus en ontvangen dan ook graag feedback. Mocht u ervoor openstaan, dan komen wij graag met u in contact over het vinden van een passende oplossing voor de ontstane situatie. Mevrouw Bernardine van Toorn, onze kwaliteitsmanager, zit voor u klaar via www.mentaalbeter.nl/zorgkwaliteit.

Desondanks de ontstane situatie wensen wij u veel geluk en gezondheid toe.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zeeuw, M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.