Waardering over Avenarius, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 4 december 2014

dr Avenarius is een vakman op t gebied van onbegrepen pijnen,Heb na val op schouder jarenlang pijnen in rug en armen gehad,Pijncentra bezocht en geen resultaat, Na bezoek aan dr Avenarius goed resultaat en ben langzaam weer mijn sporten aan t oppakken.Na jarenlang pijn en slecht slapen nu eindelijk verbetering,ik raad iedereen aan na onbegrepen pijnen een bezoek te brengen aan Dr Avenarius,Hij is een vakman op t gebied van surmenage vd spieren en maakt het met de echografie ook inzichtelijk waar de problemen zitten,en vervolgens behandelt hij onder echogeleiding met een injectie het gebied.Geweldig en dank nog voor de goede behandeling.Daarvoor kom je graag vanuit brabant naar Almelo.:)

Bent u of werkt u voor Avenarius, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.