Waardering over Avenarius, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 26 juli 2014

3.0

echo laten maken van mijn kuit. advies injecties. na de eerste injectie aangegeven dat het te pijnlijk was en dat ik de behandeling wou stoppen. hij vertelde dat hij nog maar 1x hoefde te prikken. dus ingestemd. echter heeft hij nu zonder mijn toestemming nog 3x geprikt. ik heb de arts gelijk verteld dat ik dit niet normaal vond. na wat vragen, vertelde hij dat ik na enkele uren napijn zou krijgen en de volgende dag kon werken. bij mij bleek het anders. vanaf de behandeling pijn en niet kunnen lopen. `s middags nog contact gezocht met de arts. hij zei dat het de volgend dag wel over zou zijn en ik maar een paracetamol moest nemen. de volgende dag nog pijn en niet kunnen lopen. de arts was niet bereikbaar. dus de HA gebeld voor advies, zij wou mijn kuit graag zien. mijn HA schrok van de dikte en gespannen huid van mijn kuit. ik zit nu met pijn, zwachtels en krukken thuis in plaats van gewoon aan het werk te kunnen. maandag controle bij HA

Bent u of werkt u voor Avenarius, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.