Waardering over Avenarius, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 2 januari 2017

3.8

Ik kwam binnen met pijnklachten in schouder en arm. Diagnose werd meteen vastgesteld en behandeling gestart. Na 2 behandelingen aangegeven dat de pijn niet minder werd. Had niet het idee dat er naar me werd geluisterd. Ze bleven volhouden dat de pijn afkomstig was van verdikte spieren door overbelasting en dat het niet na 2/3 X over zou kunnen zijn. Een aantal behandelingen verder kwam ik erachter dat als de pijn in mijn spieren na de injecties weer wegtrok, ik steeds de pijn waar ik al zolang last van heb overhield. Ik heb dit duidelijk aangegeven en  ook dat ik me sterk afvroeg of  de pijn wel van de verdikte spieren zou komen. er werd gezegd dat de pijn hier toch echt van kwam en dat ze me extra injecties met extra medicatie gingen toedienen. Ook kreeg ik 3 weken volledige rust opgedragen.Het voelde voor mij of ik aan een lijntje gehouden werd. Voordat ik voor de 6e keer terug werd verwacht, ben ik naar de huisarts teruggegaan.daar heb ik mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik bij deze behandeling helemaal geen baad had.  Mijn huisarts raadde me aan om Avenarius af te bellen en heeft me doorgestuurd naar een neuroloog. Na door een scan te zijn gegaan, blijkt dat door de slijtage in mijn nekwervels mijn zenuwen aan de kant worden gedrukt, die de pijn door mijn schouder en arm met door straling tot in mijn hand veroorzaakt. Daaruit blijkt ook dat de oorzaak van de pijn niet de verdikte spieren zijn.Ik ben blij en dankbaar dat nu de juiste diagnose is gesteld, maar vind het erg jammer dat er bij Avenarius niet naar me geluisterd is. Het zou me maanden van pijn en onzekerheid hebben gescheeld als ik naar mijn eigen gevoel had geluisterd en niet naar de adviesen van hen.

Bent u of werkt u voor Avenarius, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.