Waardering over Avenarius, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 11 januari 2016

• Whiplash

Oktober 2011 door een ongeluk een whiplash opgelopen. Had ongeveer alle mogelijke behandelingen al gehad; Fysio, orthomanuel therapie, craniosacraal therapie, chiropractie, manueel, APS therapie etc. De meeste therapieën hadden tijdelijk effect, maar langzaam kwam alles weer terug.In september 2014 kwam ik via een artikel van de Elsevier bij Avenarius terecht. Ik was inmiddels net afgestudeerd (met veel moeite mijn studie toch gehaald), maar kon niet solliciteren omdat ik gemiddeld maar twee dagen in de week kon werken i.v.m de pijn en vermoeidheid.Tijdens de eerste afspraak konden we eindelijk met de echo zien wat er aan de hand was, wat een opluchting! Er zaten op meerdere plekken hele zwarte plekken in mijn spieren. Ze zijn direct begonnen met behandelen. Prikken zijn verre van fijn, maar alles is het waard geweest. Inmiddels ben ik ruim een jaar verder. Nog niet helemaal van de behandelingen af, maar mijn pijn is ongeveer 80 procent afgenomen, de zwarte plekken bijna weg en ik werk weer fulltime! Ik raad deze behandeling aan iedereen met vergelijkbare klachten aan! Het is zeker het proberen waard!

Bent u of werkt u voor Avenarius, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.