Waardering over Avenarius, H.A., Centrum voor orthopedie en beweging Echografiepraktijk TwentheCentrum - Almelo op 12 december 2016

• Gewrichtsontsteking

Voor 5 jaar geholpen door Avenarius aan een chronische schaambeenontsteking. Volgens de behandelende orthopeet was dit niet te behandelen en moest ik daar mee leren leven Ik ben 75 jaar. Bij mijn eerste consult werd mij door Avenarius verzekerd dat hij mij daar vanaf zou helpen. Na drie behandelingen was de ontsteking weg en heb ik nooit geen last meer gehad.Deze zomer ik pijn in mijn bil.volgens huisarts en fysiotherapeut was dat bij mijn zitknobbel. Na 5 zittingen bij de fysiotherapeut was verdere behandeling niet zinvol..gzien mijn ervaringen bij Avenarius aldaar een afspraak gemaakt. Een spuit in de ham string en mijn probleem was opelost. Ik heb dan ook het volste vertrouwen in Avenarius en kan hem iedereen aanbevelen met klachten aan spieren en onstekingen.

Bent u of werkt u voor Avenarius, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.