Waardering over Barentsz, J.O., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 9 november 2014

• Prostaatkanker
  • Radiologie

Ik kreeg de gelegenheid voor een second opinion door prof. Barentsz naar aanleiding van een in het plaatselijk ziekenhuis gemaakte MRI-scan op verdenking van prostaatkanker. Prof. Barentsz is een zeer toegankelijke en vriendelijke arts die aan de hand van beelden heel goed weet uit te leggen wat er aan de hand is. De contacten vooraf en de prettige ontvangst met koffie op zijn werkkamer gaven al een goed gevoel. Zijn advies om nog een MRI-geleide biopsie te doen om betere informatie te hebben alvorens een beslissing te nemen over een behandelmethode heb ik opgevolgd. Mijn behandelend uroloog vond dat ook prima aanpak. Prof. Barentsz had mijn casus goed vooraf bekeken gaf duidelijk zijn mening. Had voldoende tijd ingepland om alle vragen goed te kunnen beantwoorden. Samengevat: Klasse!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Barentsz, J.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.