Waardering over Barentsz, J.O., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 27 november 2012

In de zomer 2011 ,zou ik een prostatectonomie hebben moeten ondergaan, op basis van een CT scan. Geattendeerd door een artikel van Harm Kuipers in onze plaatselijke krant, heb ik op eigen verzoek een MRi scan laten maken bij Prof. Barentsz. Tot mijn grote verbazing was de conclusie tegenovergesteld, en was een operatie onnodig. De operatie hebben we kunnen cancelen, en bij de MRI scan bleek het voornamelijk te gaan om prostatitis, waardoor snelle verhogingen van de PSA ook veroorzaakt kunnen worden. Uiteraard ben ik zeer tevreden met deze beslissing en wil Prof. Barentsz zeer zeker aanbevelen voor het maken van een scan, bij prostaatproblemen !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Barentsz, J.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.