Waardering over Deurzen-van Dijk, P.J.E. van, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 september 2019

• Radiologie

Paulien Deursen, heeft zowel rechts als links een barbotage uitgevoerd in mijn schouders. Rechts is als sneeuw voor de zon verdwenen. Links is voor de tweede maal door mevr. Deursen behandeld nadat de eerste ( door uiteraard ook een kundige collega) nog niet het gewenste resultaat had gegeven. Resultaat is nog niet echt te zeggen maar het voelt sowieso al een stuk dragelijker. Tijdens de behandeling nam ze echt de tijd alles uit te leggen en voelde ik mij zeer serieus genomen. Hier en daar gezonde dosis humor maar altijd professioneel. Echt een fijn mens! Ik heb goede hoop dat de klachten spoedig zullen verdwijnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurzen-van Dijk, P.J.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.