Waardering over Faasse, C., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 7 november 2014

2.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

sorry dat ik het zo moet zeggen maar deze persoon is een eerste klas niet helen slimme arts hij luistert niet weet alles beter en komt met de gekste dingen om de hoek. in ben door mijn huisarts door gestuurt voor een echo te laten maken van mijn linkerduim en mijn elleboog omdat ik bekent ben met lypomen die erweer zitten en goed aan het groeien zijn dus vandaar die echo,ik ben eerst geholpen door een verpleegster en die zag ze wel zitten,die zei ik haal eventjes de dokter erbij om die ook eventjes te laten kijken en te behoordelen en die niet slimme arts zag ze niet en kwam met de gekste dingen u heeft gekarteld vet en op u duim zit een richeltje bot terwijl die verpleegster ze wel zag zitten en ik ook toen zei er zitten weldegelijk lypomen en hij bleef volhouden van niet,daarom laat ik nu een second opnie laten doen in het st elisabethziekenhuis in tilburg of ik ga naar de chirug toe maar niet meer naar de rontgen in roosendaal maken ze mij maar teveel foute conclusies

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Faasse, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.