Radioloog Lohle, P.N.M.

Geslacht
Man
Specialisme
Interventieradiologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Lohle, P.N.M., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 9 januari 2017

Specialisme

Radiologie

Deze arts snauwt zijn medewerkster af in het bijzin van mij als patiënt, terwijl de medewerkster uitermate vriendelijk is richting mij en hem. Ook wordt in mijn bijzijn (terwijl ik op de onderzoekstafel lig)  besproken hoe de factuur er voor mijn onderzoek uit moet zien. Al met al een bijzonder genante vertoning. Hij heeft bovendien niet het fatsoen of de tijd om naar je te luisteren en is kortaf. Onvoorstelbaar, dat deze man met mensen werkt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohle, P.N.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.