Radioloog Lohle, P.N.M.

Geslacht
Man
Specialisme
Interventieradiologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Lohle, P.N.M., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 21 mei 2017

Vleesbomen

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben zeer snel en zorgvuldig behandeld ivm baarmoedermyomen.Dr. Lohle heeft vooraf uitgebreid de tijd genomen om de mri uitslagen met mij te bespreken en al mijn vragen te beantwoorden. Ik vond hem zeer vakkundig, geduldig en een goede luisteraar. Ook tijdens de procedure was hij vriendelijk en heeft zelfs uitleg gegeven wat hij stap voor stap ging doen. Hij vroeg mij zelfs of ik gespannen was. Kan mij dus totaal niet vinden in de omschrijving van sommige negatieve mensen hier. Daarbij geeft het mij vertrouwen als een dokter een bepaalde zekerheid van werken uitstraalt. Dit zou ik zeker geen dominantie noemen. Deze dokter weet heel goed wat hij doet naar mijn idee. Momenteel ben ik nog herstellende. Vind dat ik aardig wat pijn heb maar vertrouw erop dat dit in de loop der dagen minder wordt en ik uiteindelijk van mijn overige klachten af ga zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohle, P.N.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.