Waardering over Mok, W.L., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 8 juli 2015

2.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig
  • Radiologie

Mevr Mok kwam erg laat, was niet erg vriendelijk, maakte de echo van mijn borst zonder een woord te zeggen na afloop verliet ze de kamer na een kleine groet. Deze vrouw kan zich niet indenken in wat voor spanning je zit als je doorgestuurd word na een bevolkingsonderzoek voor borstkanker, zeker als je nog aan het herstellen bent van endeldarmkanker, zij is geen aanwinst voor dit ziekenhuis, ze moet nog veel leren in haar omgang met patiënten. Verder heb ik alleen maar lof voor alle specialisten  en hun medewerkers  van Laurentius.

Reactie van/namens Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond

geplaatst op 9 juli 2015

Wat vervelend dat uw ervaring met de radioloog niet naar tevredenheid is. Graag willen wij met u hierover in gesprek komen. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via mail: communicatie@lzr.nl of tel. (0475) 382236.

Bent u of werkt u voor Mok, W.L.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.